Анотація
У статті подано результати теоретичного дослідження проблеми використання потенціалу дискурсивного навчання під час підготовки магістрів педагогічного університету в спеціальних умовах багатозадачності. Проаналізовано концептуальні засади дослідження в сучасних наукових пошуках. Здійснено компаративний аналіз іноземних публікацій, присвячених розгляду дефініцій «дискурсивне навчання» та «умови багатозадачності» за визначеними критеріями. Висвітлено можливості використання дискурсивного навчання шляхом структурування навчального матеріалу за різними формами викладу (усна, письмова, проблемна, невербальна, опосередкована). Унаочнено домінуючий вплив інформаційних технологій і засобів навчання на розвиток досліджуваного феномену. Підкреслено взаємозалежність продуктивності дискурсивного навчання в умовах багатозадачності від рівня оптимізації процесу структуризації змістового наповнення перелічених форм викладу за визначеними критеріями.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.