ОРГАНІЗАЦІЯ АКАДЕМІЧНО-ГРОМАДСЬКОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ США
PDF

Ключові слова

академічно-громадське навчання
університетська освіта
міжнародне академічно-громадське навчання
громадська діяльність
громадська організація
навчальний план
критичне мислення
рефлексія

Як цитувати

Клонцак, О. (2017). ОРГАНІЗАЦІЯ АКАДЕМІЧНО-ГРОМАДСЬКОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ США. Український Педагогічний журнал, (4), 12–17. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/560

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації академічно-громадського навчання у сучасній системі університетської освіти США. Розкрито суть діяльності спеціалізованих відділів, які функціонують як структурні підрозділи університетів та відповідають за організацію програм академічно-громадського навчання. Визначено переваги застосування цієї освітньої стратегії для студентів, університетів і членів громадських організацій. Досліджено поняття міжнародного академічно-громадського навчання як одного зі шляхів організації цієї освітньої стратегії у сучасній системі університетської освіти США. З’ясовано, що дослідження різних аспектів академічно-громадського навчання привертає все більшу увагу та становить предмет зацікавлення не лише американських учених, а й європейських науковців, що засвідчує проведення відповідних тематичних конференцій, видання наукових журналів з цієї проблематики.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.