ЕВОЛЮЦІЯ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО РОБОТИ З ХРОНОЛОГІЄЮ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ
PDF

Ключові слова

хронологія
предметна компетентність
хронологічна компетентність

Як цитувати

Смагін, І. (2017). ЕВОЛЮЦІЯ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО РОБОТИ З ХРОНОЛОГІЄЮ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ. Український Педагогічний журнал, (4), 45–51. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/564

Анотація

У статті висвітлено підходи до розвитку хронологічних умінь у методиці навчання історії. Охарактеризовано проблематику вивчення хронології в контексті компетентнісно зорієнтованого навчання. Визначено структуру хронологічного складника предметної історичної компетентності та висловлено припущення щодо змістового наповнення когнітивного, операційно-діяльнісного та аксіологічного компонентів хронологічного складника предметної історичної компетентності. Здійснено спробу вибудувати вимоги до формування хронологічного складника предметної компетентності на основі аналізу оновлених програм та напрацювань сучасної методики навчання історії

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.