Анотація
У статті описано специфіку роботи з текстовою інформацією у контексті розвитку управлінсько-лідерських здібностей молодших школярів. Визначено теоретичні засади створення системи завдань для роботи із текстами, що охоплюють врахування сутності понять «інформація», «текст», ознак інформації, властивостей текстової інформації, характеристик тексту, вікових особливостей сприймання, розуміння, опрацювання тексту учнями початкових класів. Описано сутність авторської послідовно-симетричної технології роботи із текстами. Організацію роботи з текстовою інформацією у контексті розвитку управлінсько-лідерських здібностей молодших школярів запропоновано здійснювати шляхом застосування системи моделей співпраці та інтерактивних технологій навчання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.