Анотація
Розглядаються особливості словникового складу мови іврит для подальшого врахування в методиці навчання, зокрема у формуванні лінгвокультурної компетентності учнів. Оскільки національно-культурні особливості позначаються і на всіх мовних рівнях, і на рівнях тексту у широкому плані (на рівні змісту, мовних і мовленнєвих засобів висловлювання, на рівні підтексту), їх необхідно враховувати в доборі змісту навчання. Лінгвокультурні особливості тієї чи іншої мови переважно спостерігаються на лексичному рівні. Тому метою цієї статті є аналіз особливостей словникового складу мови іврит для подальшого врахування в методиці навчання, зокрема у формуванні лінгвокультурної компетентності учнів. Проаналізовано різні категорії словникового складу сучасної мови іврит, розуміння яких сприятиме науково обґрунтованому добору змісту навчання, зокрема формуванню лінгвокультурної компетентності учнів. Здійснений нами аналіз словникового складу івриту, особливо міжмовних запозичень з української та російської мов, має стати основою для добору лексики мови іврит з метою формування мовної,
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.