Анотація
Вказується на пріоритетну роль освіти у сучасному світі, соціальну значущість педагогіки, важливість розвитку методик навчання шкільних предметів. Методика має спрямовуватися на забезпечення еволюційного розвитку як освітньої системи взагалі, так і засад окремих шкільних предметів і курсів на принципах особистісно орієнтованого навчання. Для кожного періоду розвитку методичної науки характерні свої особливості. Однією з визначальних рис сучасної методики навчання географії є саме переорієнтація на засади особистісно зорієнтованого навчання. Шкільна географічна освіта має перспективи переорієнтації вектора навчання у бік учня, одним із чинників якої є формування у свідомості учня географічної картини світу. Самореалізація учня в умовах навчально-пізнавальної діяльності можлива, якщо той, кого навчають: вірить у власну індивідуальність і неповторне призначення, усвідомлює сенс життя й можливості власного «Я». Нині актуалізувалося питання створення навчально-методичних комплектів з усіх географічних курсів, до складу яких входять: підручник, навчальний посібник для учня (робочий зошит), шкільний атлас, книга для вчителя (методика навчання певного курсу географії) та електронні засоби навчання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.