ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГУМАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ПОГЛЯДИ УЧЕНИХ ЗАРУБІЖЖЯ
pdf

Як цитувати

Маріуц, І. (2015). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГУМАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ПОГЛЯДИ УЧЕНИХ ЗАРУБІЖЖЯ. Український Педагогічний журнал, (4), 120–128. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/124

Анотація

Розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку шкільної освіти в контексті гуманізації. Виявлено сутність, провідні ідеї гуманістичної теорії навчання й особливості її практичної реалізації на сучасному етапі за кордоном. Обґрунтовано думку, що метою освіти мають бути розвиток людини і її особистісне зростання, на противагу кількісним результатам навчання, що значно збільшує інтелектуальні досягнення та готує учнів до здійснення свого внеску в суспільство. Також підтверджується думка, що навчання є найефективнішим, коли збігається з природною схильністю людини до повноцінного розвитку особистості.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.