НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ
pdf

Як цитувати

Гриненко, Д. (2015). НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ УСЬОГО ЖИТТЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 187–192. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/133

Анотація

Розкрито основні погляди європейських педагогів на навчання впродовж усього життя та його актуальність для кожного члена сучасного суспільства, а також визначено ключові індикатори, за допомогою яких можливе визначення рівня якості такої освіти та виокремлення шляхів її вдосконалення в найближчому майбутньому. Крім того, продемонстровано найголовніші принципи навчання впродовж усього життя, котрі охоплюють якість професійної підготовки вчителя іноземної мови, створення оновленої педагогіки, забезпечення співпраці між різними навчальними інституціями тощо. Досліджено окремі рекомендації європейських педагогів та урядовців у зазначеній сфері освіти, а також проаналізовано нормативно-правові документи, що регулюють це питання.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.