ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНИК-НАВИГАТОР ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ: МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ
pdf

Як цитувати

Шевлякова-Борзенко, І. (2015). ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНИК-НАВИГАТОР ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ: МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ. Український Педагогічний журнал, (4), 251–260. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/139

Анотація

У статті розкрито взаємозв’язок між структурно-функціональною специфікою електронного підручника-навігатора і вибором моделі навчання. Аналізуються основні чинники, що визначають створення організаційно-методичної моделі використання підручника-навігатора. Функціональні можливості інноваційного навчального видання розглядаються у взаємозв’язку дидактичного, методичного, здоров’язбережувального, ресурсного аспектів. Запропоновано узагальнене бачення модельного циклу використання електронного підручника-навігатора в освітньому процесі сучасної школи.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.