МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ
PDF

Переглядів анотації: 24

Як цитувати

Васильєва, Д. (2022). МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (2), 42–49. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/167

Анотація

У статті розглядається проблема реалізації аксіологічного підходу до навчання математики в школі. Розкриваються методологічні засади впровадження аксіологічного підходу в системі шкільної освіти, визначається місце аксіологічного підходу серед інших методологічних підходів до організації та здійснення навчання; обґрунтовується актуальність використання аксіологічного підходу до навчання математики, висвітлюються окремі шляхи реалізації аксіологічного підходу до навчання математики в школі. Подаються конкретні приклади з уроків математики і позакласних заходів, що стосуються формування ціннісних орієнтацій учнів.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.