КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ІНКЛЮЗИВНИХ ПРОЦЕСІВ
PDF

Переглядів анотації: 11

Як цитувати

Сосницька, Н. (2022). КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ІНКЛЮЗИВНИХ ПРОЦЕСІВ. Український Педагогічний журнал, (2), 93–103. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/174

Анотація

У статті розкрито методологічні основи моделі науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів, описано її основні характеристики й особливості. Проаналізовано процес формування ланцюжка теоретичних і нормативних моделей науково-педагогічних досліджень з урахуванням принципу гетерогенності. Визначено ознаки, за якими формується зміст аксіологічної моделі науково-педагогічного дослідження як методологічного орієнтира між теоретичною та нормативною моделями.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.