ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА «НАУКОВО- ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
PDF

Переглядів анотації: 13

Як цитувати

Тарара, А. (2022). ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА «НАУКОВО- ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (2), 104–111. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/175

Анотація

У статті висвітлено визначену й обґрунтовану наукову основу проектування змісту предмета «Науково-технічна творчість» для профільного навчання технологій у старшій школі. Подано розроблену структурно-функціональну модель проектування змісту (технологію проектування) профільних предметів освітньої галузі «Технології». Описано сутність авторського підходу двоступеневої побудови змісту предмета «Науково-технічна творчість», провідну ідею формування змісту предмета, особливості профільного навчання старшокласників за змістом предмета «Науково-технічна творчість».

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.