Анотація
У статті розглянуто підходи до трансформації класно-урочної системи Я. А. Коменського, що у перспективі можуть забезпечити максимальну ефективність та результативність вітчизняної системи освіти на сучасному етапі її розвитку. Визначено шляхи гармонійного об’єднання восьми визначальних факторів, що забезпечать цілеспрямоване формування особистісного інтелекту учня в середовищі класно-урочної системи. У роботі показано можливість суттєвого розширення змісту і меж дії деяких дидактичних принципів із урахування інтенсивного розвитку інформаційно-комунікаційних складових педагогічних технологій. Також проаналізовано приклади збалансованої організації перевернутого навчання та здійснено переоцінку наявних педагогічних інструментів автоматизації процесу оцінювання навчальних досягнень.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.