МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ УРОКІВ ІЗ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ 9 КЛАСІВ ТВОРЧОСТІ Т. Г. ШЕВЧЕНКА)
PDF

Як цитувати

Василюк, О. (2016). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ УРОКІВ ІЗ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ 9 КЛАСІВ ТВОРЧОСТІ Т. Г. ШЕВЧЕНКА). Український Педагогічний журнал, (3), 115–120. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/194

Анотація

У статті викладено основні теоретичні положення щодо міжпредметних зв’язків історії України з українською літературою та їх практичної реалізації на бінарних уроках. Наголошено на ефективності проведення уроку такого типу та запропоновано його структуру. Наведено аргументи на користь використання літературних творів, присвячених конкретним історичним подіям, на уроках історії. Акцентовано увагу на творчості Т. Г. Шевченка та можливостях використання зазначеного матеріалу під час вивчення учнями історії України першої половини ХІХ століття. Окремі теоретичні положення статті ілюструються прикладами.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.