Анотація
Метою статті є показати, що інтерактивні стратегії, які вчать викладання через співпрацю, дають учням можливість працювати разом у корисному кліматі та за взаємної підтримки. Співпраця означає тісний зв’язок між партнерами, розвиває міжособистісні відносини і поведінку, засновані на довірі, що призводить до позитивного ставлення до навчання. У висновках зазначено, що за допомогою стратегії навчання на основі співпраці в класі, запропонованої авторкою, вчитель має можливість вирішувати навчальні проблеми, завдяки чому отримає клімат мотивованого навчання, бере участь в активному та приємному уроці. Ці методи також сприяють взаємодії між інтелектуальним та особистісним вимірами учасників, тож мають більш очевидні результати.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.