Анотація
Метою статті є показати, що інтерактивні стратегії, які вчать викладання через співпрацю, дають учням можливість працювати разом у корисному кліматі та за взаємної підтримки. Співпраця означає тісний зв’язок між партнерами, розвиває міжособистісні відносини і поведінку, засновані на довірі, що призводить до позитивного ставлення до навчання. У висновках зазначено, що за допомогою стратегії навчання на основі співпраці в класі, запропонованої авторкою, вчитель має можливість вирішувати навчальні проблеми, завдяки чому отримає клімат мотивованого навчання, бере участь в активному та приємному уроці. Ці методи також сприяють взаємодії між інтелектуальним та особистісним вимірами учасників, тож мають більш очевидні результати.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.