ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

підвищення кваліфікації
заклад післядипломної освіти
педагогічний працівник
розвиток
зміст освіти

Як цитувати

Купрієвич, В., Паздрій, В., & Антонюк, Л. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 198–205. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-4-198-205

Анотація

У статті визначено форми та особливості організації навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-­технічної) освіти в навчальному середовищі закладу післядипломної освіти. Уточнено контент навчальних програм на основі освітньо-­професійної програми підвищення кваліфікації цієї категорії слухачів, визначено сутність основних понять дослідження. Доведено, що процес підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-­технічної) освіти має конкретизуватися специфікою таких закладів.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-4-198-205
PDF

Посилання

Кириченко, О.М., Сергеєва, Л.М. (ред). (2018). Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент: колективна монографія. Київ: Інтерсервіс.

Купрієвич, В.О. (2021). Сучасні вимоги до змісту післядипломної освіти керівників закладів професійної (професійно-­технічної) освіти: Професійні компетенції сучасного керівника як фактор розвитку освітньої сфери: IV Міжн. наук.-практ. семінар / М‑во освіти Респ. Білорусь. ГУО «Академия последипломного образования». Минск. 274–280. URL: https://lib.iitta.gov.ua/725925/

Молчанова, А.О., Купрієвич, В.О. (2019). Підвищення кваліфікації як фактор компетентнісного зростання керівних кадрів професійної освіти. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Серія «Педагогічні науки». 9(38). 78–98. https://doi.org/10.32405/2218-7650-9(38)-78-98

Кремень, В.Г. (ред). (2021). Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія. Київ: КОНВІ ПРІНТ. https://doi.org/10.37472/NAES‑2021-ua

Василюк, А., Стоговський А. (ред.). (2017). Освіта дорослих у перспективі змін: інновації, технології, прогнози: колективна. Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М.

Чернишова, Є. Р., Гузій, Н. В., Ляхоцький, В. П. (2014). Підготовка науково-­педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти: зміст, організаційні форми, технології. Київ: ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України.

Сергеєва, Л.М., Купрієвич, В.О. (2020). Освітньо-­професійна програма підвищення кваліфікації напряму «Педагогічні, науково-­педагогічні працівники та керівники закладів освіти» галузі знань: 01 «Освіта» категорії слухачів: «Керівники закладів професійної (професійно-­технічної) освіти та науково-­методичних установ професійної (професійно-­технічної) освіти». Київ: ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». URL: https://lib.iitta.gov.ua/724670/

Зінченко, В. (ред). (2020). Стратегії вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства: монографія. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України.

Kyrychenko, O.M., Serheieva, L.M. (red). (2018). Vidkryta osvita: innovatsiini tekhnolohii ta menedzhment: kolektyvna monohrafiia. Kyiv: Interservis. (in Ukrainian).

Kupriievych, V.O. (2021). Suchasni vymohy do zmistu pisliadyplomnoi osvity kerivnykiv zakladiv profesiinoi (profesiino-­tekhnichnoi) osvity: Profesiini kompetentsii suchasnoho kerivnyka yak faktor rozvytku osvitnoi sfery: IV Mizhn. nauk.-prakt. seminar / M‑vo osvity Resp. Bilorus. HUO «Akademyia posledyplomnoho obrazovanyia». Mynsk. 274–280. URL: https://lib.iitta.gov.ua/725925/ (in Ukrainian).

Molchanova, A.O., Kupriievych, V.O. (2019). Pidvyshchennia kvalifikatsii yak faktor kompetentnisnoho zrostannia kerivnykh kadriv profesiinoi osvity. Visnyk pisliadyplomnoi osvity: zb. nauk. prats / NAPN Ukrainy DZVO «Un-t menedzh. osvity». Seriia «Pedahohichni nauky». 9(38). 78–98. https://doi.org/10.32405/2218-7650-9(38)-78-98 (in Ukrainian).

Kremen, V.H. (red). (2021). Natsionalna dopovid pro stan i perspektyvy rozvytku osvity v Ukraini: monohrafiia. Kyiv: KONVI PRINT. https://doi.org/10.37472/NAES‑2021-ua (in Ukrainian).

Vasyliuk, A., Stohovskyi A. (red.). (2017). Osvita doroslykh u perspektyvi zmin: innovatsii, tekhnolohii, prohnozy: kolektyvna. Nizhyn: Vydavets PP Lysenko M. M. (in Ukrainian).

Chernyshova, Ye. R., Huzii, N. V., Liakhotskyi, V. P. (2014). Pidhotovka naukovo-­pedahohichnykh kadriv u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity: zmist, orhanizatsiini formy, tekhnolohii. Kyiv: DVNZ «Un-t menedzhmentu osvity» NAPN Ukrainy. (in Ukrainian).

Serheieva, L.M., Kupriievych, V.O. (2020). Osvitno-­profesiina prohrama pidvyshchennia kvalifikatsii napriamu «Pedahohichni, naukovo-­pedahohichni pratsivnyky ta kerivnyky zakladiv osvity» haluzi znan: 01 «Osvita» katehorii slukhachiv: «Kerivnyky zakladiv profesiinoi (profesiino-­tekhnichnoi) osvity ta naukovo-­metodychnykh ustanov profesiinoi (profesiino-­tekhnichnoi) osvity». Kyiv: DZVO «Un-t menedzh. osvity». URL: https://lib.iitta.gov.ua/724670/ (in Ukrainian).

Zinchenko, V. (red). (2020). Stratehii vyshchoi osvity v umovakh internatsionalizatsii dlia stiikoho rozvytku suspilstva: monohrafiia. Kyiv: Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy. (in Ukrainian).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Вікторія Купрієвич, Віталій Паздрій, Людмила Антонюк

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.