ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З ДІЄВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ЄВІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОНЛАЙН
PDF

Ключові слова

«перевернуте навчання»
ефективність
мотивація
роль викладача
навчальний матеріал

Як цитувати

Озарко, І., & Мельник, О. (2021). ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З ДІЄВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ЄВІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОНЛАЙН. Український Педагогічний журнал, (2), 113–120. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-113-120

Анотація

Сучасні соціально-економічні відносини вимагають кардинально нових підходів та методів викладання англійської мови, особливо в умовах вимушеного віддаленого навчання, запровадженого на невизначений термін. Беручи до уваги вимоги до знань, вмінь та навичок, якими повинен володіти вступник до магістратури, проаналізувавши шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів та ефективність методу «перевернутого навчання», було обґрунтовано доцільність застосування цієї технології на заняттях з іноземної мови в закладах вищої технічної освіти при підготовці студентів 4-го курсу до складання єдиного випускного іспиту з англійської мови та запропоновано основні етапи роботи під час розроблення до «перевернутого уроку».

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-113-120
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Іванна Озарко, Олена Мельник

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.