Анотація
Сучасні соціально-економічні відносини вимагають кардинально нових підходів та методів викладання англійської мови, особливо в умовах вимушеного віддаленого навчання, запровадженого на невизначений термін. Беручи до уваги вимоги до знань, вмінь та навичок, якими повинен володіти вступник до магістратури, проаналізувавши шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів та ефективність методу «перевернутого навчання», було обґрунтовано доцільність застосування цієї технології на заняттях з іноземної мови в закладах вищої технічної освіти при підготовці студентів 4-го курсу до складання єдиного випускного іспиту з англійської мови та запропоновано основні етапи роботи під час розроблення до «перевернутого уроку».
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Іванна Озарко, Олена Мельник