Анотація
Стаття розкриває актуальні питання щодо функціонування економічної освіти в гімназії та ліцеї України, адже на сьогоднішній день економіка виведена зі складу базових предметів і вивчається тільки на профільному рівні.
Авторка, пояснюючи необхідність економічних знань в учнів, через ключові компетентності, в тому числі й підприємницьку, пропонує методичні засади функціонування економічної освіти в гімназії та ліцеї через зміст Концепції економічної освіти, яку розробили дослідники відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України, що є рамковим документом, котрий визначає основні напрями розвитку шкільної економіки в контексті вивчення як господарських
особливостей своєї країни, так й економіко-суспільних відносини в світі.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2019 Тетяна Назаренко