ІНТЕГРАЦІЯ В ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ: СУТНІСНІ ОСОБЛИВОСТІ, СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ
PDF

Переглядів анотації: 90

Ключові слова

поняття
інтеграція
загальна освіта
школа
історія

Як цитувати

Кришмарел, В. (2021). ІНТЕГРАЦІЯ В ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ: СУТНІСНІ ОСОБЛИВОСТІ, СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ. Український Педагогічний журнал, (1), 65–74. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-65-74

Анотація

У статті проаналізовано сутнісне наповнення поняття «інтеграція» в контексті загальної освіти з огляду на світову практику та українські напрацювання. Запропоновано уточнення до дефініційного поля та окреслено специфіку його аспектів, що увиразнено схемами. Наведено приклади реалізації інтеграції в кожному із запропонованих значень з огляду на навчання галузі «Суспільствознавство» та предметного поля історії, поглиблено їх взаємозв’язок з підходами до реалізації логіки змістового складника предмета (концентричного чи лінійного). Структуровано основні зміни щодо регуляції цього аспекту навчання з огляду на останні зміни, затверджені Міністерством освіти і науки України щодо забезпечення впровадження Державного стандарту базової середньої освіти. У висновках узагальнено проведений аналіз.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-65-74
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Вікторія Кришмарел

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.