Анотація
У статті проаналізовано сутнісне наповнення поняття «інтеграція» в контексті загальної освіти з огляду на світову практику та українські напрацювання. Запропоновано уточнення до дефініційного поля та окреслено специфіку його аспектів, що увиразнено схемами. Наведено приклади реалізації інтеграції в кожному із запропонованих значень з огляду на навчання галузі «Суспільствознавство» та предметного поля історії, поглиблено їх взаємозв’язок з підходами до реалізації логіки змістового складника предмета (концентричного чи лінійного). Структуровано основні зміни щодо регуляції цього аспекту навчання з огляду на останні зміни, затверджені Міністерством освіти і науки України щодо забезпечення впровадження Державного стандарту базової середньої освіти. У висновках узагальнено проведений аналіз.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Вікторія Кришмарел