ФОРМУВАННЯ КАРТИНИ СВІТУ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЖИВОПИСУ
PDF

Ключові слова

пізнання
картина світу
дошкільники
молодші школярі
живопис
технологія особистісного розвитку
розвивальні завдання

Як цитувати

Шелестова, Л. (2021). ФОРМУВАННЯ КАРТИНИ СВІТУ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЖИВОПИСУ. Український Педагогічний журнал, (1), 90–99. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-90-99

Анотація

У статті обґрунтовано важливість формування картини світу в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано особливості раціонального та чуттєвого пізнання. Зроблено висновки про необхідність гармонізації світосприйняття дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано функції мистецтва у розвитку особистості. Описано авторські підходи до гармонізації пізнання дітей означеного віку, використання живопису як засобу збагачення картини світу. Показано критерії відбору змісту та підходи щодо організації пізнання світу дошкільниками та молодшими школярами засобами живопису. Описано сутність технології особистісного розвитку «Світ у картинах художників» та відповідних альбомів розвивальних завдань для дітей різного віку.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-90-99
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Людмила Шелестова

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.