Анотація
У статті обґрунтовано важливість формування картини світу в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано особливості раціонального та чуттєвого пізнання. Зроблено висновки про необхідність гармонізації світосприйняття дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано функції мистецтва у розвитку особистості. Описано авторські підходи до гармонізації пізнання дітей означеного віку, використання живопису як засобу збагачення картини світу. Показано критерії відбору змісту та підходи щодо організації пізнання світу дошкільниками та молодшими школярами засобами живопису. Описано сутність технології особистісного розвитку «Світ у картинах художників» та відповідних альбомів розвивальних завдань для дітей різного віку.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Людмила Шелестова