СТАН РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
PDF

Ключові слова

готовність вихователів до розвитку дітей раннього віку
освітнє середовище груп раннього віку
особистісний розвиток дитини раннього віку
стан розвитку дітей у групах раннього віку

Як цитувати

Гавриш, Н., Васильєва, С., & Рагозіна, В. (2020). СТАН РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: РЕЗУЛЬТАТИ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Український Педагогічний журнал, (4), 69–82. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-69-82

Анотація

Висвітлено попередні результати дослідження стану розвитку дітей у групах раннього віку в закладах дошкільної освіти, здійсненого на етапі констатувального експерименту. На основі теоретичного аналізу досліджуваної проблеми, практики організації освітнього процесу в групах раннього віку обґрунтовано необхідність застосування полікритеріального підходу. Розроблено критеріально-діагностичний апарат та методичний інструментарій дослідження стану розвитку дітей раннього віку в умовах закладів дошкільної освіти: вивчення організації освітнього середовища, перевірки готовності вихователів груп раннього віку упроваджувати особистісно орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, дослідження рівнів розвиненості й навченості дітей 3-го року життя в таких аспектах: руховий, художньо-естетичний, комунікативно-мовленнєвий і соціальний розвиток. Представлено попередній аналіз даних, кількісні і якісні результати проведеного дослідження

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-69-82
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.