ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У НОВИХ РЕАЛІЯХ
PDF

Ключові слова

професійна підготовка
вчитель початкових класів
компетентнісний підхід
емоційний інтелект
ключові компетентності
творчий розвиток

Як цитувати

Павлик, О., Білоконна, Н., & Лисевич, О. (2020). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У НОВИХ РЕАЛІЯХ. Український Педагогічний журнал, (4), 83–91. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-83-91

Анотація

Статтю присвячено пошуку шляхів підвищення якості підготовки вчительських кадрів в умовах цивілізаційних викликів. Авторами обґрунтовано необхідність впровадження нових підходів, яким належить важлива роль у становленні педагогічного професіоналізму майбутніх учителів початкової школи у зв’язку з її реформуванням. Визначено компетентності, яких мають набути сучасні організатори початкової освіти (ключові, психолого-педагогічні і предметні) відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя початкових класів; шляхи формування мотивації до активної професійної діяльності як складової фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-83-91
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Олена Павлик, Ніна Білоконна, Олександра Лисевич

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.