Анотація
Статтю присвячено пошуку шляхів підвищення якості підготовки вчительських кадрів в умовах цивілізаційних викликів. Авторами обґрунтовано необхідність впровадження нових підходів, яким належить важлива роль у становленні педагогічного професіоналізму майбутніх учителів початкової школи у зв’язку з її реформуванням. Визначено компетентності, яких мають набути сучасні організатори початкової освіти (ключові, психолого-педагогічні і предметні) відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя початкових класів; шляхи формування мотивації до активної професійної діяльності як складової фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Олена Павлик, Ніна Білоконна, Олександра Лисевич