ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО- ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
PDF

Ключові слова

творчість
творча активність
творчий вчитель
професійна діяльність
творча особистість

Як цитувати

Чорноус, В. (2020). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО- ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Український Педагогічний журнал, (4), 92–99. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-92-99

Анотація

У статті розглянуто різноманітні підходи до вивчення і діагностики творчості, творчої активності у психолого-педагогічній літературі, описані особливості її розвитку, розкрито різні аспекти творчості: природа виникнення, структурні компоненти, фактори впливу, взаємозв’язок з інтелектом та іншими властивостями людини, подано характеристику вчителя початкових класів. Досліджено, що розвитку особистості надається головна роль у творчому процесі. Творчість вивчається як необхідна складова праці майбутнього вчителя початкової школи, є індивідуальною психологічною передумовою успішності та формою відображення структури педагогічної діяльності. Визначено, що важливим для творчої активності майбутнього вчителя є вирішення проблеми розвитку творчого потенціалу, дослідження структури, основних показників та оптимальних умов формування важливих професійних якостей.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-92-99
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Віра Чорноус

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.