ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF (English)

Ключові слова

географічна компетентність
дистанційне навчання
сучасні інформаційно-комунікативні технології навчання
пошуково-дослідницька діяльність
методи навчання
цифрова компетентність

Як цитувати

Назаренко T. (2020). ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Український Педагогічний журнал, (4), 100–108. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-100-108

Анотація

У статті розглянуто актуальні питання, пов'язані з процесом формування географічних компетентностей в учнів, які вони отримуватимуть за допомогою цифрових технологій шляхом дистанційного навчання. Сучасна людина живе в інформаційному суспільстві, і для цього вона повинна мати усі необхідні інструменти, адже особа, яка не володіє знаннями інформаційних технологій, позбавлена одного з адаптивних механізмів динамічного суспільства. Сьогодні проблема освіти стосується не лише формування предметних компетентностей у школярів, а й удосконалення інформаційної грамотності через формування цифрової компетентності. У статті описано проведене педагогічне дослідження, яке виявило переваги та недоліки дистанційного навчання географії в сучасних умовах довготривалого карантину, викликаного Covid-19. Серед специфічних соціально-педагогічних проблем центральне місце посідає суперечність між темпами зростання знань у суспільстві та обмеженими можливостями їх засвоєння індивідом. Відповідь на нього дає зміст статті.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-100-108
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Тетяна Назаренко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.