Анотація
У статті розглянуто актуальні питання, пов'язані з процесом формування географічних компетентностей в учнів, які вони отримуватимуть за допомогою цифрових технологій шляхом дистанційного навчання. Сучасна людина живе в інформаційному суспільстві, і для цього вона повинна мати усі необхідні інструменти, адже особа, яка не володіє знаннями інформаційних технологій, позбавлена одного з адаптивних механізмів динамічного суспільства. Сьогодні проблема освіти стосується не лише формування предметних компетентностей у школярів, а й удосконалення інформаційної грамотності через формування цифрової компетентності. У статті описано проведене педагогічне дослідження, яке виявило переваги та недоліки дистанційного навчання географії в сучасних умовах довготривалого карантину, викликаного Covid-19. Серед специфічних соціально-педагогічних проблем центральне місце посідає суперечність між темпами зростання знань у суспільстві та обмеженими можливостями їх засвоєння індивідом. Відповідь на нього дає зміст статті.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Тетяна Назаренко