Анотація
Статтю присвячено проблемі педагогічної підготовки професорсько-викладацьких кадрів сучасних закладів вищої технічної освіти. У дослідженні акцентовано увагу на необхідності посилення гуманістичної спрямованості та збільшення гуманітарної складової професійної підготовки сучасних магістрів технічного профілю. Доводиться недостатня педагогічна підготовка майбутніх викладачів технічних закладів вищої освіти в умовах аспірантури (на прикладі Придніпровської державної академії будівництва та архітектури) та пропонується удосконалити викладання курсу педагогіки вищої школи в умовах магістратури. У висновках стверджується, що за наявності чітко спланованих лекційних і практичних занять магістранти опановують не лише теоретичні основи педагогіки вищої школи, але й набувають практичних вмінь щодо організації і проведення лекцій, оволодівають прийомами самоспостереження, самоаналізу, переконуються у необхідності постійного професійного саморозвитку з метою запобігання появи професійних деформацій.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Галина Лисенко