Анотація
У статті висвітлено технологію впровадження конструктивної моделі підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. Визначено, що технологія впровадження конструктивної моделі закладає в основу методичні (методики, рекомендації з реалізації підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища з урахуванням дидактичних і психологічних аспектів), програмні (мережеві системні програми, комп'ютерні навчальні програми, інструментальні середовища для створення навчальних програм підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено, що впровадження конструктивної моделі вимагає розробки освітніх програм силабусів та освітнього контенту, причому в електронному вигляді. Доведено, що робота в освітньо-цифровому середовищі може здійснюватися як в рамках аудиторного навчання, так і позааудиторного навчання. Зазначено, що за рахунок такої інтеграції підготовка бакалаврів з кібербезпеки в умовах окресленого середовища може здійснюватися за індивідуальною траєкторією навчання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Олексій Самойленко