Анотація
Статтю присвячено проблемі запровадження дистанційного навчання в сучасному глобалізованому освітньому просторі. Проаналізовано теоретичні засади та сучасні тенденції дистанційного навчання, представлено практичний досвід його впровадження під час пандемії COVID-19 в українській і зарубіжній освітній практиці, виявлено ефективні асинхронні інструменти для навчання он-лайн і визначено позитивні риси дистанційної освіти для реалізації компетентнісного й особистісно орієнтованого навчання. Для розкриття мети та завдань нами було використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Для вивчення теоретичних засад і сучасних тенденцій впровадження дистанційного навчання й визначення ефективних інструментів формування інформаційно-комунікаційної компетентності було здійснено аналіз вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних наукових джерел, навчально-методичної літератури, електронних освітніх ресурсів і педагогічного досвіду. Для висвітлення практичного досвіду було також використано такі емпіричні методи дослідження, як опитування й інтерв’ю освітян. Перспективу подальшого дослідження вбачаємо в теоретичному та технологічному розробленні проблеми на засадах науково виважених і належно апробованих психолого-педагогічних принципів, підходів і методик формування інформаційно-комунікаційної компетентності та запровадження дистанційного навчання в системі освіти України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.