ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЄКТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
PDF

Ключові слова

дистанційна освіта
принципи проєктування
інформаційне освітнє середовище
навчання в умовах карантину

Як цитувати

Трубачева, С., & Мушка, О. (2020). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЄКТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Український Педагогічний журнал, (3), 58–65. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-3-58-65

Анотація

Статтю присвячено аналізу актуальних аспектів проблеми проєктування дистанційної освіти в умовах карантину. Зокрема, проаналізовано принципи проєктування дистанційної освіти, пріоритетні принципи, зумовлені карантином. Підвищується актуальність питань, пов’язаних з організацією навчання різних вікових груп учнів, з вибором інтернет-платформ для організації освітньої діяльності учнів, вибором специфічних для дистанційної освіти методів взаємодії учасників процесу. Специфічність пов’язана з підготовкою та побудовою таких форм занять, як відеолекції, відеоконференції, вебінари, веб-консультації, мультимедійні матеріали, віртуальні тренажери тощо

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-3-58-65
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.