ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВА ПЕДАГОГІКА СЕРГІЯ ПРОКОПОВА В МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ХАРКІВЩИНИ
PDF

Ключові слова

диригентсько-хорова педагогіка
хорове мистецтво
методика С. М. Прокопова
управління хором
репетиційний процес

Як цитувати

Мартинюк, А. (2020). ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВА ПЕДАГОГІКА СЕРГІЯ ПРОКОПОВА В МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ХАРКІВЩИНИ. Український Педагогічний журнал, (3), 104–110. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-3-104-110

Анотація

У статті розглянуто диригентсько-хорову педагогіку сучасного хормейстера С. М. Прокопова в мистецько-освітньому просторі Харківщини. Проведено аналіз ролі світоглядного навантаження музичного мистецтва в історико-культурному контексті розвитку хорового жанру епохи. Аналіз сучасних наукових досліджень означеного феномену дає підстави до внесення до структури та змісту диригентсько-хорової педагогіки С. Прокопова значних змін, покликаних наповнити навчальний процес відповідними науковими підходами. Висвітлено певні завдання репетиційного процесу диригентсько-хорової педагогіки, її змістовного, структурного та методологічного рівнів майбутнього фахівця

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-3-104-110
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.