Анотація
У статті розглянуто диригентсько-хорову педагогіку сучасного хормейстера С. М. Прокопова в мистецько-освітньому просторі Харківщини. Проведено аналіз ролі світоглядного навантаження музичного мистецтва в історико-культурному контексті розвитку хорового жанру епохи. Аналіз сучасних наукових досліджень означеного феномену дає підстави до внесення до структури та змісту диригентсько-хорової педагогіки С. Прокопова значних змін, покликаних наповнити навчальний процес відповідними науковими підходами. Висвітлено певні завдання репетиційного процесу диригентсько-хорової педагогіки, її змістовного, структурного та методологічного рівнів майбутнього фахівця
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.