Анотація
У статті охарактеризовано понятійний апарат системи формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Уточнено сутність понять «професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії», «майбутній фахівець із фізичної терапії, ерготерапії» і «професійна ідентичність фахівців з фізичної терапії, ерготерапії». Акцентовано увагу на тому, що професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії є складною педагогічною системою, яка має такі властивості: єдність і взаємозв'язок різних структурних елементів, об'єднаних спільною метою і єдиним функціонуванням; єдина внутрішня організація на основі зв'язків і залежностей між компонентами системи, взаємодія з навколишнім середовищем.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.