Анотація
Розглянуто проблеми якості освіти в Україні й моніторингу – одного із сучасних механізмів її забезпечення – як ключових у реформуванні галузі й уконтекстненні її у світовий освітній простір. Увагу сфокусовано на одному з трьох напрямів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 – читацькій грамотності. Окреслено категорійне поле у зіставленні української та закордонної терміносистем, проаналізовано матеріали – оприявнені тексти, тестові завдання й результати їх виконання українським учнівством. З’ясовано чинники впливу на якість формування і вияву умінь, які визначають рівень читацької грамотності, причини констатованого її рівня й перспективи розвитку. Зроблено висновки з моніторингу, надано рекомендації щодо його вдосконалення й піднесення рівня читацької компетентності здобувачів освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Неллі Бондаренко