ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗСУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВІЙСЬКОВИХ ЛІЦЕЯХ
PDF

Ключові слова

підготовка майбутніх офіцерів ЗСУ
інтерактивне навчання
структура готовності
військові ліцеї
результати науково-дослідного експерименту

Як цитувати

Бондаренко, О. (2020). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗСУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВІЙСЬКОВИХ ЛІЦЕЯХ. Український Педагогічний журнал, (2), 131–141. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-131-141

Анотація

У статті запропоновано результати формувального експерименту з перевірки рівнів готовності майбутніх офіцерів ЗСУ до професійної діяльності у військових ліцеях методами математичної статистики. Уточнено складові готовності майбутніх офіцерів ЗСУ до професійної діяльності у військових ліцеях: педагогічна культура, культура діалогу, виховно-педагогічна практика, двосторонній діалог у навчально-виховній роботі у військових ліцеях. У процесі дослідно-експериментальної роботи для розвитку складових готовності майбутніх офіцерів ЗСУ до професійної діяльності було впроваджено навчальну дисципліну «Педагогіка та військове навчання» та апробовано авторську рольову гру «Методика підготовки та проведення контролю у процесі навчання». Аналіз результатів формувального експерименту довів підвищення рівня готовності респондентів експериментальної групи завдяки упровадженню у освітній процес військових ліцеїв інтерактивних методів навчання («мозкового штурму», рольових та ділових ігор). Оцінка рівнів готовності майбутніх офіцерів ЗСУ до професійної діяльності у військових ліцеях за допомогою результатів математичної статистики доводить ефективність запропонованої методики.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-131-141
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.