ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СЛОБОЖАНЩИНИ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
PDF

Ключові слова

організація
самостійна робота студентів
підготовка до лабораторно-практичного заняття
лабораторна робота
форми організації самостійної роботи студентів

Як цитувати

Карасьова, О. (2020). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СЛОБОЖАНЩИНИ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Український Педагогічний журнал, (2), 142–149. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-142-149

Анотація

У статті розглянуто проблему активізації самостійної роботи студентів на лабораторно-практичних заняттях; з’ясовано провідні форми та методи організації самостійної роботи студентів наприкінці ХІХ ‒ на початку ХХ ст., а саме: попередня підготовка до лабораторно-практичних занять; демонстрація наочності та навчання методам дослідження; виготовлення колекції препаратів кожним студентом та ведення спеціальних записів про результати роботи в журналах; виконання лабораторної роботи. Окреслено напрями використання набутого досвіду за умов упровадження компетентнісного підходу до професійної підготовки студентів.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-142-149
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.