Анотація
Розглянуто важливу проблему – реалізацію педагогічних технологій за філологічним спрямуванням. У результаті аналізу чинної законодавчої бази, наукового доробку українських учених із питання профільного навчання та педагогічних технологій з’ясовано, як корелюються основні поняття, зокрема «освітня технологія» та «педагогічна технологія». Відстежено еволюцію й трансформацію ключових понять дослідження – «педагогічні технології за філологічним спрямуванням» та «інформаційна компетентність», описано класифікацію педагогічних технологій за філологічним спрямуванням. Акцентовано увагу на досвіді співробітників Інституту педагогіки НАПН України в річищі порушеної проблеми. Обґрунтовано дидактичну модель реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання за філологічним спрямуванням.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.