МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА ФІЛОЛОГІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ЕВОЛЮЦІЯ ТА ТРАНСФОРМАЦІЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
PDF

Ключові слова

профільне навчання
педагогічні технології
філологічне спрямування
інформаційна компетентність

Як цитувати

Барановська, О. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА ФІЛОЛОГІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ЕВОЛЮЦІЯ ТА ТРАНСФОРМАЦІЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (1), 5–13. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-5-13

Анотація

Розглянуто важливу проблему – реалізацію педагогічних технологій за філологічним спрямуванням. У результаті аналізу чинної законодавчої бази, наукового доробку українських учених із питання профільного навчання та педагогічних технологій з’ясовано, як корелюються основні поняття, зокрема «освітня технологія» та «педагогічна технологія». Відстежено еволюцію й трансформацію ключових понять дослідження – «педагогічні технології за філологічним спрямуванням» та «інформаційна компетентність», описано класифікацію педагогічних технологій за філологічним спрямуванням. Акцентовано увагу на досвіді співробітників Інституту педагогіки НАПН України в річищі порушеної проблеми. Обґрунтовано дидактичну модель реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання за філологічним спрямуванням.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-5-13
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.