Анотація
Розглянуто актуальне питання в освітньому процесі закладів вищої освіти – вибору перспективних методів навчання для розв’язання проблем сучасного суспільства в умовах Індустріальної революції 5.0. Методи навчання, які обирає викладач, мають мотивувати студентів до пізнання, демонструвати можливість їхньої проєктної роботи для вирішення глобальних проблем розвитку людства. Саме так студенти формують уявлення про важливість професійної діяльності, відповідальність за прийняті професійні рішення, актуальність проєктного моделювання тощо. У ході дослідження отримано висновки щодо актуальності техніки OSINT, методу проєктів. Наведено практичні рекомендації та опис контенту конкретних навчальних дисциплін з використання зазначених методів навчання. Отримані висновки свідчать про мотиваційну значимість використаних методів навчання, професійну актуалізацію для вирішення проблем сучасного суспільства в умовах Індустріальної революції 5.0.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.