Анотація
Розглянуто проблеми інтерактивних методів навчання та їхніх можливостей у формуванні ефективного освітнього середовища в рамках компетентнісної моделі професійної підготовки соціальних працівників. Аргументовано, що інтерактивне навчання як основа освітнього середовища має стати сферою самореалізації студента, соціального працівника в майбутній професійній діяльності. Обґрунтовано варіант систематизації можливостей та інтегральних показників якості середовища, визначено суттєві проблеми у цьому ракурсі та доведено необхідність об’єднання зусиль усіх суб’єктів галузі «соціальна робота» задля їх ефективного розв’язання. Особливу увагу приділено проблемі систематизації можливостей інтерактивних методів навчання студентів з позиції формування сприятливого для компетентнісної освіти професійно орієнтованого освітнього середовища.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.