Анотація
Проаналізовано особливості підготовки бакалаврів з музеєзнавства в межах нової інтегрованої освітньої програми на базі Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка. Ця програма передбачає міждисциплінарний характер викладання та застосування сучасних дидактичних підходів (проблемно орієнтоване, коопероване навчання, навчання на основі досліджень тощо). Представлено результати дослідження щодо мотивації та адаптації до умов навчання студентів, особливості їх міжособистісної взаємодії і специфіки міждисциплінарної підготовки. Акцентовано увагу на ролі музейної педагогіки в цьому процесі як сучасної освітньої технології та системи організації ефективної комунікації
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.