МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ: МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ
PDF

Переглядів анотації: 73

Ключові слова

підготовка бакалаврів
Педагогічний коледж
університет
музейна педагогіка
технологія
комунікація
мотивація навчання

Як цитувати

Караманов, О., Сурмач, О., & Шукалович, А. (2020). МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ: МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Український Педагогічний журнал, (1), 100–107. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-100-107

Анотація

Проаналізовано особливості підготовки бакалаврів з музеєзнавства в межах нової інтегрованої освітньої програми на базі Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка. Ця програма передбачає міждисциплінарний характер викладання та застосування сучасних дидактичних підходів (проблемно орієнтоване, коопероване навчання, навчання на основі досліджень тощо). Представлено результати дослідження щодо мотивації та адаптації до умов навчання студентів, особливості їх міжособистісної взаємодії і специфіки міждисциплінарної підготовки. Акцентовано увагу на ролі музейної педагогіки в цьому процесі як сучасної освітньої технології та системи організації ефективної комунікації

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-100-107
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.