МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У США
PDF (English)

Ключові слова

тенденції
якість освіти
підготовка вчителів
інноваційна тенденція
модернізація
програми підготовки

Як цитувати

Нікольська, Н. (2019). МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У США. Український Педагогічний журнал, (4), 19–24. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-19-24

Анотація

У сучасному світі суспільству неможливо функціонувати без висококваліфікованих спеціалістів, тому сучасна освіта у всіх країнах світу має важливе значення. Освіта є базою для підвищення економічного рівня країни, впливу на культуру та самопізнання народу. Професійна діяльність американських педагогів стає дедалі важчою у зв’язку з різним етнічним та соціальним походженням учнів, різноманіттям мов, культур, стилів навчальної діяльності, а також індивідуальних вподобань та потенціалу. В той же час спостерігається зниження рівня успішності серед учнів етнічних меншин. Невдачі у навчанні часто підштовхують учнів різноманітного етнічного походження, афроамериканців та мексиканців до припинення навчання у школі та втрати можливості отримати атестат про повну середню освіту. Виявлено, що основними причинами виникнення зазначених вище проблем є високий рівень бідності серед етнічних меншин, нерівний доступ до освіти, а також низький рівень очікувань у вчителів від учнів іншого мовного та культурного походження. Якість освіти, яку отримують школярі, прямо залежить від особистісних характеристик і кваліфікації вчителя. Щоб краще задовольняти потреби сьогоднішніх учнів, вимоги та очікування щодо підготовки вчителів продовжують рости, в той час як фінансування шкіл зменшується. Простіше кажучи, сьогодні вчителі повинні працювати максимально віддаючись роботі, а отримувати менше, що призвело до зниження інтересу до викладання серед молоді та до браку ліцензованих педагогічніих фахівців. Сукупність всіх цих факторів є серйозною проблемою для педагогічної професії в цілому, не кажучи вже про підготовку вчителів. Відповідно до реформи американської системи початкової і середньої освіти більш широким пріоритетом є підготовка компетентних спеціалістів, здатних надихнути молодь, реалізувати свій потенціал і передати їм навички, необхідні для досягнення успіху в коледжі і на робочому місці. Країні потрібні програми підготовки, які готують педагогів, які не тільки розуміють і здатні задовольнити різноманітні потреби сучасної молоді, але і можуть викладати, оцінювати зміст, які учні XXI-го століття повинні вивчити та практично використовувати у полікультурному середовищі.
Ключові

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-19-24
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.