ПРОВІДНІ ІДЕЇ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ЗМІСТІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

природничі науки
навчання хімії
світоглядні ідеї

Як цитувати

Величко, Л. (2019). ПРОВІДНІ ІДЕЇ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ЗМІСТІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 42–51. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-42-51

Анотація

Фундаментальні природничо-наукові ідеї, на основі яких формується наукова картина світу, певною мірою відбиваються у змісті всіх природничих предметів і вивчаються у формі законів, закономірностей, принципів диференційовано, на різних об’єктах. Виокремлення цих ідей є спільним завданням методики навчання усіх природничих предметів, а їх засвоєння учнями сприяє створенню цілісного уявлення про те, як влаштований матеріальний світ і як він функціонує. У статті розкрито можливості реалізації у змісті навчання хімії провідних природознавчих ідей, що визначають потенціал курсу щодо формування ключової компетентності у природничих науках і технологіях.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-42-51
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.