МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
PDF

Переглядів анотації: 89

Ключові слова

цифровізація
методологічні підходи
цифрова культура
розвиток цифрової культури
педагогічний працівник
заклади професійної освіти

Як цитувати

Базелюк, О. (2019). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 64–71. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-64-71

Анотація

Актуальність дослідження цифрової культури педагогічних працівників обумовлена завданнями закладу професійної освіти як інституту соціалізації, інкультурації та розвитку особистості. Будучи складним, інтегративним феноменом, цифрова культура потребує всебічного розгляду. У статті наведено комплекс методологічних підходів, які достатньою мірою розкривають сутність та зміст досліджуваного явища. Автор пропонує визначити шляхи та специфіку розвитку цифрової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти в їхній професійній діяльності, звернувшись до положень таких методологічних підходів, як аксіологічний, акмеологічний, системний, андрагогічний, синергетичний, особистісно-діяльнісний, культурологічний, компетентнісний, інформаційний, контекстний та ресурсний.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-64-71
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.