Анотація
Актуальність дослідження цифрової культури педагогічних працівників обумовлена завданнями закладу професійної освіти як інституту соціалізації, інкультурації та розвитку особистості. Будучи складним, інтегративним феноменом, цифрова культура потребує всебічного розгляду. У статті наведено комплекс методологічних підходів, які достатньою мірою розкривають сутність та зміст досліджуваного явища. Автор пропонує визначити шляхи та специфіку розвитку цифрової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти в їхній професійній діяльності, звернувшись до положень таких методологічних підходів, як аксіологічний, акмеологічний, системний, андрагогічний, синергетичний, особистісно-діяльнісний, культурологічний, компетентнісний, інформаційний, контекстний та ресурсний.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.