РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ЛІЦЕЮ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
PDF

Ключові слова

творчість
творча особистість
творча уява
творчі вміння
дидактичний інструментарій
урок української мови

Як цитувати

Голуб, Н. (2019). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ЛІЦЕЮ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Український Педагогічний журнал, (4), 120–127. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-120-127

Анотація

Статтю присвячено важливій лінгводидактичній проблемі – формуванню творчого потенціалу учнів на уроках української мови. Авторка окреслює смислове поле проблеми й визначає дидактичний інструментарій, спроможний викликати в учнів бажання творити, сформувати в них навички творчої роботи, творчого мислення. У результаті аналізу наукових доробків психологів, педагогів, експертів з питань освіти з’ясовано, як корелюються поняття «творчість» і «креативність», як і в чому виражаються творчість і креативність особистості, наскільки важливо концентрувати зусилля для формування творчої особистості сучасного учня. Звернуто увагу на досвід співробітників Інституту педагогіки НАПН України, покладений в основу шкільних підручників української мови, запропоновано завдання і вправи, спрямовані на формування творчого мислення, творчих умінь і навичок учнів, розвиток уяви як важливого підґрунтя творчості.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-120-127
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.