Анотація
Статтю присвячено важливій лінгводидактичній проблемі – формуванню творчого потенціалу учнів на уроках української мови. Авторка окреслює смислове поле проблеми й визначає дидактичний інструментарій, спроможний викликати в учнів бажання творити, сформувати в них навички творчої роботи, творчого мислення. У результаті аналізу наукових доробків психологів, педагогів, експертів з питань освіти з’ясовано, як корелюються поняття «творчість» і «креативність», як і в чому виражаються творчість і креативність особистості, наскільки важливо концентрувати зусилля для формування творчої особистості сучасного учня. Звернуто увагу на досвід співробітників Інституту педагогіки НАПН України, покладений в основу шкільних підручників української мови, запропоновано завдання і вправи, спрямовані на формування творчого мислення, творчих умінь і навичок учнів, розвиток уяви як важливого підґрунтя творчості.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.