Анотація
У статті обґрунтовано концептуальні засади створення нового підручника з читання як складника навчального забезпечення мовно-літературної освітньої галузі у 2 класі. Відповідно до вимог результатів освіти Державного стандарту початкової освіти і Типової освітньої програми (ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2 – 4 класи) розкрито реалізацію нових підходів до відбору змісту, визначення структури і дизайну підручника. На засадах суб’єкт-суб′єктної взаємодії розроблено методичний апарат реалізації трьох змістових ліній: «Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Досліджуємо медіа». Пріоритетними є завдання з розвитку читацької навички, дослідження тексту, критичного мислення й емоційного інтелекту.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.