Анотація
У статті представлено сучасну технологію реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів. Її було апробовано на базі Київської гімназії східних мов № 1 у процесі дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня (2012–2019). Визначено соціокультурні чинники, соціальні суб’єкти, мету, завдання, методологічні принципи та методологічні підходи до розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів. Розроблено організаційно-педагогічну структуру, напрями, зміст, форми та методи розвитку зазначених цінностей учнів. Виокремлено такі компоненти: когнітивний; емоційно-ціннісний; праксичний; особистісно-творчий. Визначено сфери самоідентифікації учнів: «Я – носій гуманістичної моралі»; «Я – активний, відповідальний громадянин України»; «Я – носій культурно-мовних та морально-громадянських цінностей»; «Я – успішний комунікант».
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.