РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНО-МОВНИХ ТА МОРАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ
PDF

Ключові слова

культурно-мовні цінності
розвиток культурно-мовних цінностей учнів
морально-громадянські цінності
розвиток морально-громадянських цінностей учнів
дослідно- експериментальна робота в гімназії
особистісно орієнтований підхід

Як цитувати

Кизенко, В., & Савченко, М. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНО-МОВНИХ ТА МОРАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ. Український Педагогічний журнал, (3), 72–84. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-72-84

Анотація

У статті представлено сучасну технологію реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів. Її було апробовано на базі Київської гімназії східних мов № 1 у процесі дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня (2012–2019). Визначено соціокультурні чинники, соціальні суб’єкти, мету, завдання, методологічні принципи та методологічні підходи до розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів. Розроблено організаційно-педагогічну структуру, напрями, зміст, форми та методи розвитку зазначених цінностей учнів. Виокремлено такі компоненти: когнітивний; емоційно-ціннісний; праксичний; особистісно-творчий. Визначено сфери самоідентифікації учнів: «Я – носій гуманістичної моралі»; «Я – активний, відповідальний громадянин України»; «Я – носій культурно-мовних та морально-громадянських цінностей»; «Я – успішний комунікант».

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-3-72-84
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.